4. Zwroty i reklamacje produktów

4.1 Rezygnacja z realizacji zamówienia zakupionych produktów

Zamówienie jest automatycznie anulowane, jeżeli klient nie uiści opłaty za towar na wskazane przez sklep Moticon konto bankowe w okresie 10 dni od złożenia zamówienia.

4.1 Zwrot zakupionych produktów

Klient posiada ustawowe prawo do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny. W przypadku tym klient odzyskuje koszty zakupionego towaru, klient ponosi jednak koszty związane z odesłaniem towaru do sklepu internetowego Moticon w stanie niezmienionym od stanu sprzed zwarcia umowy.

4.2 Reklamacje

Klient posiada prawo do składania reklamacji. Aby reklamacja została rozpatrzona, klient powinien złożyć ją w formie elektronicznej wraz z wymaganymi danymi:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail klienta,
  • datę zakupu stanowiącą podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania klienta,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  • numer zamówienia oraz fakturę potwierdzającą zakup

Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w okresie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep internetowy Moticon poprawnie złożonej reklamacji.

Reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie jeżeli wskazane przez klienta dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji lub reklamacja wykaże brak danych uniemożliwiający kontakt z klientem.


Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Realizuj zamówienie